Regulament

REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI

“Alege Castrol GTX” 
17iulie 2024 - 15 octombrie 2024

SECTIUNEA  1. ORGANIZATORUL  CAMPANIEI 

1.1. Organizatorul campaniei promotionale “Alege Castrol GTX” (denumita in continuare „Campania” sau “Campanie Castrol GTX") este CASTROL LUBRICANTS RO S.R.L., cu sediul social in București, Str Halelor nr. 5, etaj 3, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/219/1993, avand Cod de Inregistrare Fiscala: RO3210198.

Campania se va desfasura prin intermediul Societății: 

Advanced Ideas Studio SRL persoană juridica română cu sediul in Str. Logofatul Udriste nr 17, Corp A, Camera 1, Etaj 1, Sector 3, înregistrata la Registrul Comerțului sub nr. J40/14486/2008, avand CUI RO 24386686, denumită în cele ce urmeaza «Agenția».
Agenția este împuternicita să desfășoare activități legate de:

- Redactarea și publicarea prezentului Regulament;
- Implementarea, gestionarea și integrarea canalelor Campaniei, constituirea si administrarea bazei de date cu inscrierile din campanie;
- Organizarea tragerilor la sorti, contactarea participanților, acordarea premiilor precum și prelucrarea și transmiterea mesajelor (inclusiv WhatsApp) si e-mailurilor către Participanți;
- Calcularea, retinerea, declararea si virarea,a in numele Organizatorului, a impozitului pe venitul din premii acordate Participantilor persoane fizice cu domiciliul fiscal in Romania.

1.2. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul oricând pe durata desfășurării campaniei promoționale; orice modificare adusă prezentului Regulament va face obiectul unui Act Adițional ce va fi publicat pe pagina campaniei https://alegcastrolgtx.ro. Modificările produc efecte de la data publicării lor pe site-ul https:// alegcastrolgtx.ro Organizatorul nu își asumă răspunderea pentru necunoașterea modificărilor de către participanți, atât timp cât acestea sunt afișate pe site.

1.3. Organizatorul ofera in cadrul acestei campanii un numar de 1 (un) premiu, constand intr-un AUTOTURISM MARCA DACIA Model NOUL DUSTER TCe 130 4X4, in valoare de 22.850,2 Euro, TVA inclus și 125 (o sută douăzeci și cinci) trolere (35 x 22 x 57 cm in valoare de 85,68 Euro, TVA inclus fiecare.Valoarea totală a premiilor este de 33.560,20 Euro, TVA inclus. Valoarea totala a premiilor in RON va fi actualizata la data achizitiei acestora.

SECTIUNEA  2. ARIA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

2.1. Campania este organizată și se desfășoară pe întreg teritoriul României în conformitate cu prevederile prezentului Regulament.

SECTIUNEA  3. PERIOADA DE DESFASURARE A CAMPANIEI

3.1. Campania va începe în data de 17 iulie 2024 ora 00:00, ora României și se va încheia la data de 15 octombrie 2024 ora 23:59:59, ora României. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica data de încheiere a prezentei Campanii. Noua dată va fi comunicată prin Act Adițional la prezentul Regulament și va intra în vigoare de la dată publicării Actului Adițional pe site.

3.2. Înregistrarea în Campanie prin trimiterea/incarcarea unui bon fiscal sau factură de achizitie, în conformitate cu Secțiunea 6 de mai jos se poate face exclusiv în perioada cuprinsă între 17 iulie 2024 ora 00:00 și 15 octombrie 2024 ora 23:59:59, ora României. Orice bon fiscal sau factură de achizitie trimise înainte de data 17 iulie 2024 ora 00:00 sau după data de 15 octombrie 2024 ora 23:59:59, ora României, nu vor fi luate în considerare.

SECTIUNEA  4. DREPTUL DE PARTICIPARE

4.1. Nu au dreptul de a participa la Campanie angajatii Societății CASTROL LUBRCANTS RO S.R.L, Advanced Ideas Studio SRL, angajații distribuitorilor și ai agențiilor implicate și nici membrii tuturor familiilor acestora (copii, parinti, frati/surori, sot/sotie, rude de gradul I si II). 

4.2. La Campanie pot participa toate persoanele fizice cu domiciliul / reședința în România (denumite în continuare „Participanți”), cu vârsta de minim 18 ani la data începerii Campaniei, care trimit un bon fiscal sau o factura de achiziție a minim 4 litri de ulei GTX 5W - 30 RN17 sau Castrol GTX 5W-30 C4 achizitionate de la o societate comerciala inregistrata in Romania, respectând prevederile prezentului Regulament. 

Bonul/factura de achizitie poate fi trimis fie (i) completând un formular de participare prin intermediul paginii campaniei disponibilă pe https://alegcastrolgtx.ro, conform Secțiunii 6 sau (ii) prin intemediul aplicatiei WhatsApp la numarul +40 745 773 644.

4.3. Participarea la această Campanie implică cunoașterea și acceptarea integrală, expresă și neechivocă a prezentului Regulament. 

4.4. Participanții trebuie să păstreze in original bonul fiscal sau factura incarcata la momentul inscrierii in Campanie, document prin care pot face dovada achizitionarii Produselor Participante, astfel încât, conform Regulamentului, în cazul contactării lor ca potențiali câștigători, să poată confirma documentele solicitate reprezentantului Agenției și să le poată prezenta sau trimite pentru validare, conform Secțiunii 9 de mai jos.

SECTIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

5.1. Produsele Participante la prezenta campanie sunt uleiurile auto marca Castrol  GTX 5W - 30 RN17 si Castrol GTX 5W-30 (denumite in continuare “Produsele Participante”).

5.2. Dupa data incheierii Campaniei, Produsele Participante descrise mai sus isi pierd aceasta calitate, Organizatorii nemaiavand nicio responsabilitate si nemaiasumandu-si nici o obligatie in legatura cu nici o circumstanta care ar putea eventual conduce publicul la concluzia actualizarii ori continuarii Campaniei. 

SECTIUNEA 6: MECANISMUL DE DESFASURARE A CAMPANIEI

6.1. Pentru a participa la Campanie, Participantii trebuie sa achizitioneze in perioada 15 iulie 2024 si 15 octombrie 2024 minim 4 litri dintr-un Produs Participant mentionat la Sectiunea 5, pct. 5.1 si sa trimita bonul fiscal sau factura de achizitie, in perioada cuprinsa intre 17 iulie 2024 ora 00:00 si 15 octombrie 2024 ora 23:59:59, ora Romaniei, prin:

6.1.1. Accesarea web-site-ului https:// alegcastrolgtx.ro si completarea unui formular de  inscriere in care va furniza urmatoarele informatii obligatorii:

- (*) Nume
- (*) Prenume
- (*) Numar telefon mobil valid care ii apartine sau la care are acces (ca si titular/utilizator; este obligatoriu ca numarul de telefon sa fie activ intr-una din retelele Orange, Vodafone, Telekom sau Digi; numarul de telefon trebuie sa aiba 10 cifre si fie de forma 07XXXXXXXX)
- (*) Tipul locatiei Vanzatorului/Comerciantului de unde a fost facuta achizitia: “Service auto”, “Magazin piese auto”, Alt tip de Comerciant.
- (*) Incarcand copia bonului fiscal sau a facturii de achiziționare a minim 4 litri de ulei  Castrol  GTX 5W - 30 RN17 sau Castrol GTX 5W-30, conform secțiunii 5. Imaginea/poza incarcata trebuie sa fie in format jpg, jpeg, png, jfif sau pdf cu dimensiunea maxima de 5 MB
- (*) Acceptarea prevederilor regulamentului campaniei, precum si a termenilor si conditiilor de utilizare si prelucrare a datelor cu caracter personal;
- (*) Declararea pe propria raspundere ca are 18 ani impliniti cel tarziu la data inceperii promotiei.


Campurile marcate cu (*) sunt obligatoriu de completat. Participantul nu se va putea înscrie în Campanie decât în momentul în care a completat corect toate câmpurile și este de acord cu toate conditiile de participare in Campanie. Dupa completarea formularului de inscriere, Participantii trebuie sa apese butonul „Înscrie-te”,

Organizatorul nu este raspunzator de inscrierile web care nu ajung la destinatie, incluzand, dar fara a se limita la, probleme de ordin tehnic sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului, pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de furnizorul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie.

6.1.2. Aplicatia WhatsApp, la numarul +40 745 773 644, accesata prin intermediul butonului “Inscrie bonul / factura pe WhatsApp” accesibil din web-site-ul https:// alegcastrolgtx.ro, parcurgand urmatorii pasi obligatorii:

- (*) Trimiterea imaginii/pozei cu factura sau bonul fiscal prin care s-au achizitionat produse participante in Campanie in conditiile specificate in Regulament, in format jpg, jpeg, png sau jfif.
 - Completarea formularului primit ca si raspuns pe WhatsApp in urma trimiterii imaginii/pozei, cu urmatoarele campuri obligatorii:
          - (*) Nume
          - (*) Prenume 
          - (*) Numar telefon mobil valid care ii apartine sau la care are acces (ca si  titular/utilizator; este obligatoriu ca numarul de telefon sa fie activ intr-una din retelele Orange, Vodafone, Telekom sau Digi; numarul de telefon trebuie sa aiba 10 cifre si fie de forma 07XXXXXXXX)
          - (*) Alegerea tipul locatiei Vanzatorului/Comerciantului de unde a fost facuta achizitia: “Service auto”, “Magazin piese auto”, Alt tip de Comerciant.
 - (*) Acceptarea prevederilor regulamentului campaniei, precum si a politicii de confidentialitate;
 - (*) Declararea pe propria raspundere ca are 18 ani impliniti cel tarziu la data inceperii promotiei.


6.2. O persoana se poate inscrie o singura data in Campanie; Participantul va fi identificat ca fiind unic prin asocierea unica dintre numarul de telefon folosit la inscriere si Numele si Prenumele Participantului.

6.2.1. In cazul in care o cumparatura/achizitie contine multipli a cate minim 4 litri dintr-un Produs Participant mentionat la Sectiunea 5, pct. 5.1, Participantul va primi maxim 1 sansa in tragerea la sorti pentru o cumparatura. Participantul nu va primi sanse in plus pentru o cumparatura care contine mai mult de 4 litri dintr-un Produs Participant sau multipli de cate 4 litri din mai multe Produse Participante. 

6.2.2. Un participant unic poate inscrie o singura cumparatura unica valida (minim 4 litri dintr-un Produs Participant mentionat la Sectiunea 5, pct. 5.1), avand dovezi ale cumparaturii unice, respectiv serie de factura sau bon fiscal unic.

6.2.3. Pentru a se face dovada cumparaturii unice, iar dovada achizitiei sa fie valida, chitanta sau factura incarcata trebuie sa prezinte in mod vizibil si usor lizibil urmatoarele:
- Data achizitiei, care trebuie sa fie cuprinsa intre 15 iulie 2024 si 15 octombrie 2024.
- Seria si/sau numarul unic al documentului (factura sau bon fiscal)
- Datele de identificare ale vanzatorului, respectiv minim codul fiscal al acestuia
- Produsele achizitionate astfel incat sa poata fi verificata conditia de eligibilitate respectiv achizitia a minim 4 litri dintr-un Produs Participant mentionat la Sectiunea 5, pct. 5.1.

6.2.4 Participantii nu au dreptul sa se inscrie in campanie folosind mai multe numere de telefon pentru același bon fiscal sau factura inregistrata.

6.5. Organizatorul isi rezerva dreptul sa investigheze situatiile neconforme si sa invalideze toate inscrierile in promotie ale Participantului care nu respecta cele de mai sus.

6.6. Indiferent de metoda inscrierii, Participantul trebuie sa pastreze bonul fiscal și factura facand dovada cumparaturii, pentru inscrierea efectuata in campanie, in original, pentru a putea fi validat in cazul in care va fi declarat potential castigator. Participantii trebuie sa pastreze nedeteriorate toate bonurile fiscale si/sau facturile pana la publicarea listei finale a câștigătorilor. Numele câștigătorilor vor fi publicate conform Sectiunii 11.2 de îndată ce au fost validate.

7. MESAJELE CAMPANIEI:

7.1. In perioada Campaniei, pentru fiecare inscriere valida in conditiile prezentului Regulament, Participantul va primi un mesaj de confirmare al inscrierii, fie in pagina web fie pe Whatsapp, in functie de canalul ales pentru inscriere pentru confirmarea inscrierii.

7.2. Organizatorul nu este raspunzator pentru mesajele pe WhatsApp sau inscrierile web care nu ajung la destinatie, incluzand dar fara a se limita la, probleme de ordin tehnic, pierderile / intarzierile sau intreruperile neanuntate ale aplicatiei WhatsApp, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone, Orange, Telekom sau Digi) sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului. 

7.3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica pe parcursul Campaniei continutul mesajelor transmise ca raspuns la inscrierile prin aplicatia WhatsApp la numarul +40 745 773 644 sau prin intermediul formularului de pe site-ul https://alegcastrolgtx.ro, fara o notificare prealabila in acest sens.

SECTIUNEA  8. PREMIILE OFERITE

8.1. In cadrul acestei Campanii, Organizatorul ofera in total 126 premii, astfel: 

a) Marele Premiu, 1 (un) AUTOTURISM MARCA DACIA model DUSTER 2024 în valoare de 22.850,20 Euro, TVA inclus. Detaliile tehnice complete ale Autoturismului sunt specificate în Anexa 1. Valoarea totala a premiului in RON va fi actualizata la data achizitiei acestuia.

b) 125 de Trolere Castrol in valoare de 85,68 Euro fiecare, valoare cu TVA inclus. Valoarea premiilor in RON va fi actualizata la data achizitiei acestora.

8.2. Premiile vor fi acordate prin tragere la sorti electronica efectuata in maxim 5 zile lucratoare de la data de finalizare a Campaniei. 

8.3. Premiile vor fi validate si oferite câștigătorilor in conformitate cu Secțiunile 10 si 11 de mai jos.

8.4. Valoarea totală a premiilor inclusiv impozite castiguri este de 33.560,20 Euro, TVA inclus. Valoarea totala a premiilor in RON va fi actualizata la data achizitiei acestora.

8.5. Castigatorul unui Premiu oferit in cadrul acestei Campanii nu poate ceda premiul unei alte persoane. Premiul neacordat ramane in posesia Organizatorului. Castigatorul nu are posibilitatea primirii contravalorii in bani sau in alte obiecte a premiului si nici dreptul de a cere schimbarea premiului, sau caracteristicilor acestuia, in niciun fel. 

8.6. Un Participant unic, indiferent de numarul inscrierilor valide in Campaniei, poate castiga maxim un premiu din categoria b) (Trollere Castrol) si maxim un premiu din categoria a) (Autoturism marca Dacia model Duster 2024)

SECTIUNEA  9. ACORDAREA PREMIILOR. VALIDAREA CASTIGATORILOR

9.1. Castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorți electronică, astfel:

- Extragere unică (pentru perioada de înscriere 17 iulie 2024 – 15 octombrie 2024);

- In cadrul tragerii la sorti se vor desemna 1 (un) potential castigator si 5 (cinci) rezerve pentru premiu din categoria a) si 125 de castigatori si 50 de rezerve pentru premiile din categoria b). 
- Rezervele vor fi utilizate numai in cazul in care potentialul castigator extras nu indeplineste conditiile de validare prevazute in prezentul Regulament. Conditiile de validare a rezervelor sunt aceleasi ca si în cazul potentialului câstigator. Se va apela la rezerve in ordinea extragerii acestora. In cazul in care nici potentialul castigator si nici rezervele nu intrunesc conditiile de validare, premiul nu se mai acorda.

9.2. La extragere vor participa toate inscrierile valide inregistrate atat prin WhatsApp la numarul +40 745 773 644, cat si pe site-ul https://alegcastrolgtx.ro, pe toata perioada cuprinsa in intervalul 17 iulie 2024, ora 00:00 si 15 octombrie 2024, ora 23:59:59.

9.3. Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii Participantilor carora li s-a alocat initial vreun premiu dar se constata ulterior ca acestia nu respecta/nu au respectat sau nu intrunesc/nu au intrunit intocmai cerintele Regulamentului.

9.4. Extragerile vor avea loc online pe platforma www.tragerilasorti.ro in prezenta unei comisii formata din: un reprezentant al Organizatorului si un reprezentant al Agentiei. 

9.5. Organizatorul nu va suporta niciun fel de cheltuieli dupa punerea castigatorilor in posesia premiilor.

 

SECTIUNEA  10. CONDIȚII DE VALIDARE 

10.1. Pentru ca un Participant sa fie validat castigator, trebuie sa indeplineasca concomitent urmatoarele conditii: 

 - Sa indeplineasca conditiile prevazute in Sectiunea 4 a prezentului Regulament; 
 - Sa achizitioneze in perioada 15 iulie 2024 – 15 octombrie 2024 produse participante la Campanie, conform Sectiunii 5 si sa pastreze, in original, bonul fiscal sau factura care atesta achizitionarea produsului; 
- Sa inscrie dovada achizitiei si restul informatiilor solicitate, fie in formularul de inscriere de pe https://alegcastrolgtx.ro sau prin numarul de WhatsApp +40 745 773 644, in perioada 17 iulie 2024, ora 00:00 si 15 octombrie 2024 ora 23:59:59.
- Bonul fiscal sau factura fiscala trebuie sa fie pastrate in original, in intregime, complete si lizibile. 
- Nu se accepta inscrierea mai multor cumparaturi (bonuri fiscale sau facturi) printr-o singura completare de formular, indiferent de canal.

10.2. Castigatorii nu vor fi validati in urmatoarele cazuri:

 - Participantul caruia i s-a alocat un Premiu, nu indeplineste prevederile Sectiunii 11 de mai jos; 

 - Participantul in cauza nu poate face dovada detinerii bonului fiscal sau a facturii de achiziționare folosite pentru inscriere in Campanie;

10.3. Organizatorul nu va acorda nicio despăgubire în bani sau alte beneficii Participanților cărora li s-a alocat inițial vreun premiu dar se constată ulterior că aceștia nu respectă/nu au respectat sau nu întrunesc/nu au întrunit întocmai cerințele Regulamentului. 

SECTIUNEA  11. PROCEDURA DE VALIDARE  SI INMANARE A PREMIILOR 

11.1.   Potențialul câștigător va fi contactat de catre Agentie la numarul de telefon folosit la inscrierea in Campaniei in cel mult 10 zile lucrătoare de la data extragerii pentru a fi informat cu privire la procedura de validare. Pentru validare, in termen de cel mult 15 zile lucratoare de la data extragerii, potențialul câștigător trebuie să trimită la adresa de e-mail validare@castrolwin.com a Agentiei o copie C.I. si sa comunice numele și prenumele Castigatorului.

Pentru Premiul din categoria a), Autoturismul MARCA DACIA DUSTER - după validarea câștigătorului potrivit prezentei secțiuni, acesta din urma se va prezenta in ziua, locația si la Dealerul autorizat DACIA indicate de reprezentanții Agentiei, în vederea îndeplinirii formalităților privind dobândirea proprietății asupra Autoturismului. 

Prin prezentul Regulament, câștigătorul premiului din categoria a), este informat de Organizator si accepta in mod expres faptul ca Autoturismul MARCA DACIA DUSTER face obiectul unei precomenzi a Organizatorului la Dealerul autorizat DACIA, iar câștigătorul va intra in posesia acestuia doar la momentul la care precomanda este onorata de Dealer/Fabricant si autoturismul comandat de Organizator este livrat. Câștigătorul Marelui Premiu este informat si accepta ca data intrării in posesie asupra Marelui Premiu este ulterioara datei terminării Campaniei promoționale si ca, independent de voința si culpa Organizatorului, pot apărea decalaje sau modificări ale datei de intrare in posesie asupra Autoturismului, cauzate de întârzierea onorării comenzii de către Dealer/Fabricant. Câștigătorul Marelui Premiu declara si accepta ca Organizatorul si Dealerul/Fabricantul nu vor fi ținuți răspunzători pentru orice întârzieri legate de intrarea in posesia Marelui Premiu si accepta ca aceasta sa se realizeze la data la care acesta este disponibil la Dealerul autorizat DACIA.

Se va încheia un contract de vânzare-cumpărare auto tripartit între câștigătorul Marelui Premiu, Dealerul autorizat DACIA, care furnizează Autoturismul si reprezentantul Organizatorului Campaniei respectiv reprezentatntul Agentiei. Potrivit contractului încheiat, Organizatorul, prin intermediul Agentiei va achita Dealerului contravaloarea Marelui Premiu. Transferul dreptului de proprietate asupra Autoturismului MARCA DACIA DUSTER se va realiza direct de la Dealerul autorizat DACIA la câștigătorul Marelui Premiu, fără ca Autoturismul sa intre vreun moment in custodia sau proprietatea Organizatorului sau a Agentiei.

Cele patru parți, câștigătorul Marelui Premiu, Dealer-ul, Organizatorul si Agentia vor încheia un proces -verbal ce va conține numele şi prenumele persoanei câștigătoare, număr de telefon, datele de identificare din cartea de identitate (adresa, CNP), precum şi premiul acordat, adică autoturismul marca MARCA DACIA MODEL DUSTER, având caracteristicile menționate în Anexa 1 a prezentului Regulament. 

Câștigătorului Marelui Premiu ii vor fi înmânate in original si toate actele prevăzute de lege pentru înmatricularea Autoturismului pe numele sau, precum si cheile necesare pentru funcționarea acestuia. 

Toate taxele legate de înmatricularea definitivă a Autoturismului împreuna cu taxele legate de punerea în circulație pe drumurile publice vor fi suportate de câștigător.

La momentul incheierii Procesului verbal de predare, castigatorul va inmana reprezentantului Organizatorului o copie a cartii de identitate, necesara Organizatorului pentru achitarea impozitului pe castig, potrivit prevederilor legale.

Condiţiile de garanţie pentru Autoturismul ce reprezinta Marele Premiu vor fi cele  stabilite si acordate de catre furnizorul/producătorul/dealerul de la care Autoturismul este achizitionat, direct in relatia castigatorului cu acestia. 

Prin participarea la prezenta Campanie, castigatorul Marelui Premiu accepta si intelege ca Organizatorul sau Agentia nu vor fi responsabili pentru asigurarea oricărei alte garanții pentru Autoturism după intrarea acestuia in posesia si proprietatea câștigătorului. 

Prin participarea la prezenta Campanie, castigatorul Marelui Premiu accepta si intelege ca Organizatorul sau Agentia nu vor fi responsabili pentru orice prejudicii sau daune produse după caz câștigătorului sau terților ca urmare a utilizării sau neutilizării Autoturismului, după intrarea acestuia in posesia si proprietatea câștigătorului.

În condițiile în care potențialul câștigător nu poate fi contactat în cele 10 zile lucratoare de la extragere sau nu răspunde în maxim 5 zile lucrătoare de la data în care a fost contactat (prin imposibilitate de contactare se înțelege, că de exemplu, dar fără a se limita la, situațiile în care numărul de telefon nu este alocat, telefonul este închis sau numărul respectiv nu poate fi contactat etc.) acesta va fi invalidat și se va apela la prima rezervă. Procedura de anunțare a rezervelor este aceeași cu procedura de anunțare a potențialului câștigător.

Organizatorul sau Agentia nu sunt raspunzatori pentru e-mailurile care nu ajung in posesia acestuia in termen de 5 zile lucratoare de la informarea Participantului de catre Agentie cu privire la calitatea de castigator.

În cazul în care câștigătorul refuză premiul oferit în cadrul acestei Campanii, acesta va semna o declarație pe proprie răspundere prin care va declara că renunță la premiul oferit și la orice alte drepturi legate de acest premiu. Dacă această declarație nu se poate semna la sediul Organizatorului sau a Agentiei în prezența unui reprezentant al Organizatorului, atunci declarația se va putea da in fata unui notar public si se va trimite Agentiei prin scrisoare recomandată sau curier pe adresa Str. Sperantei nr 21, sector 2, București, România. În cazul în care câștigătorul nu trimite Organizatorului declarația în termen de 10 zile calendaristice de la data în care a refuzat premiul, acesta va fi invalidat iar premiul respectiv nu ii va mai fi acordat.

11.2.   Numele câștigătorilor validati (nume, prenume, premiul câștigat) vor fi publicate pe site-ul Campaniei Aleg Castrol GTX, site accesibil la adresa https://alegcastrolgtx.ro, in cel mult 10 zile lucratoare de la momentul validarii.

SECTIUNEA 12. MINORII 

12.1. Persoanele minore (cu varsta mai mica de 18 ani la data inceperii promotiei) nu au dreptul sa participe in cadrul acestei Campanii. 

SECTIUNEA 13. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE 

13.1. Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea bonurilor fiscale sau a facturilor care au facut dovada achizitiei pentru inscrierea in campanie, instrainarea lor si/sau de prezentarea bonurilor fiscale și facturilor necorespunzatoare, deteriorate sau falsificate si nici nu va fi obligat sa acorde premiile pe baza unor astfel de dovezi care nu intrunesc toate conditiile prevazute in acest Regulament. De asemenea, Organizatorul nu va fi raspunzator de modul in care societatile de distributie si magazinele ce comercializeaza produsele participante la Campanie manipuleaza, organizeaza, distribuie si/sau vand produsele participante la Campanie si nici de eventualele deteriorari ale acestora care ar putea rezulta din aceste activitati. 

 

SECTIUNEA 14. NOTIFICARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL 

14.1. Conform Regulamentului general privind protecția datelor 679/2016 („GDPR”), Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale participantilor pentru scopurile si in conditiile mai jos prezentate. 

14.2. Scopurile prelucrarii datelor. Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal enumerate in Art. 14.3 de mai jos, ce sunt furnizate direct de către participanţi în vederea participării la Campanie, cu respectarea drepturilor persoanelor vizate și în conformitate cu dispoziţiile legale, pentru indeplinirea urmatoarelor scopuri:

 - Organizarea si desfasurarea Campaniei in cadrul careia Organizatorul acorda castigatorului, conform mecanismului Campaniei, premiul aratat. 

14.3. Datele cu caracter personal prelucrate Pentru scopul organizarii și defășurarii Campaniei, Organizatorul va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal („Datele Personale”): 

          - de la participanti: nume, prenume, numar de telefon; 

 - de la castigator: nume, prenume, numar telefon, adresa de e-mail, CNP. Codul numeric personal va fi colectat doar în cazul câştigătorilor premiilor a căror valoare depăşeşte 600 RON, conform obligaţiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaraţiei 205 - Declaraţia informativă privind impozitul reţinut pe veniturile cu regim de reţinere la sursa, pe beneficiari de venit. 

14.4. Temeiul prelucrarii. Mentionam ca datele cu caracter personal enumerate mai sus sunt prelucrate in baza urmatoarelor temeiuri, dupa cum urmeaza: 

          - Pentru scopul de organizare și defășurare a Campaniei. 

14.5. Colectarea datelor cu caracter personal. Organizatorul colecteaza datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie direct de la acestia prin trimiterea datelor pentru inregistrarea in campanie prin WhatsApp la numarul +40 745 773 644 sau prin intermediul formularului de participare la campanie pe site-ul https://alexcastrolgtx.ro, iar ale câștigătorului prin trimiterea documentelor prin intermediul adresei de e-mail/serviciilor de posta/curierat. 

14.6.   Destinatarii datelor cu caracter personal. In desfasurarea activitatilor sale si pentru indeplinirea scopului mentionat mai sus, Organizatorul colaboreaza cu diversi furnizori de servicii sau parteneri in baza unor relatii contractuale, carora le pot fi divulgate datele dumneavoastra cu caracter personal pentru a fi folosite strict in scopurile stabilite de Organizator. Pentru indeplinirea scopului de organizare și defășurare a Campaniei datele participantilor pot fi dezvaluite, imputernicitilor care prelucreaza date pe seama Organizatorului, sub-imputernicitilor (entitati sub-contractate de imputerniciti pentru prelucrarea datelor). 

14.7. Durata prelucrarii. Pentru indeplinirea scopului de organizare și defășurare a Campaniei, datele vor fi prelucrate pana la indeplinirea scopului Campaniei si pe perioada legala impusa de legislatia fiscala in legatura cu cheltuiala deductibila a premiilor acordate. Dupa incetarea duratei de prelucrare determinata conform celor de mai sus, datele participantilor vor fi sterse. 

14.8. Securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal. Organizatorul se angajeaza sa prelucreze datele furnizate numai in scopurile specificate mai sus, sa pastreze confidentialitatea si siguranta prelucrarii, in conformitate cu dispozitiile legii si sa nu dezvaluie datele furnizate catre terte parti altfel decat s-a indicat mai sus sau in alte cazuri decat cele prevazute de lege, si numai cu acorul explicit al participantilor. 

14.9. Drepturile participantilor. In contextul prelucrarii datelor cu caracter personal, participantii au urmatoarele drepturi: 

 a) Dreptul de acces la datele cu caracter personal prelucrate – insemnand dreptul de a obtine din partea Organizatorului o confirmare ca prelucreaza sau nu date cu caracter personal care privesc participantul si, in caz afirmativ, accesul la datele respective si conditiile in care sunt prelucrate; 

 b) Dreptul de a rectificarea sau sterge datele cu caracter personal – insemnand posibilitatea rectificarii datelor cu caracter personal inexacte, completarea datelor incomplete sau stergerea datelor in anumite cazuri, 

 c) Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii – insemnand dreptul de obtine din partea Organizatorului restrictionarea prelucrarii in anumite cazuri, respectiv atunci cand (i) participantul considera ca datele prelucrate de Organizator sunt inexacte, pana la rectificarea acestora; (ii) prelucrarea este ilegala, dar participantul nu doreste ca Organizatorul sa stearga datele; (iii) Organizatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal in scopurile mai sus mentionate, dar participantul le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta; sau (iv) participantul s-a opus prelucrarii, pentru intervalul de timp in care se verifica daca drepturile legitime ale Organizatorului prevaleaza asupra drepturilor participantului; 

 d) Dreptul participantului de a-si retrage consimtamantul asupra prelucrarii – in cazul in care prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul participantului, fara a afecta legalitatea prelucrarii efectuate pana la la acel moment; 

 e) Dreptul de opozitie – insemnand dreptul participantului de a se opune prelucrarii din motive legate de situatia particulara in care se afla, atunci cand prelucrarea (i) se intemeiaza pe interesele legitime ale Organizatorului ori (ii) este facuta in scopul comunicarilor de marketing direct, implicand crearea de profiluri;

 f) Dreptul de a nu fi supus unei decizii automate, inclusiv profilare – insemnand dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv crearea de profiluri, care ar produce efecte juridice asupra participantului sau l-ar afecta intr-o masura semnificativa; 

 g) Dreptul la portabilitatea datelor – insemnand posibilitatea de a solicita mutarea, copierea sau transferul datelor participantului existente in baza de date a organizatorului catre o alta baza de date, intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, doar in cazurile in care prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul participantului sau executarea unui contract si este efectuata prin mijloace automate; 

 h) Dreptul de a depune plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal; 

 i) Dreptul de a va adresa instantelor de judecata competente. Exercitarea drepturilor de mai sus poate fi efectuata in orice moment utilizand datele de contact ale Organizatorului. 

 j) Modul prin care participantul poate sa isi acceseze in orice moment datele personale, sa le modifice sau sa isi retraga acordul de folosire a datelor personale in scopul participarii la campanie: Prin trimiterea unei solicitari scrise la adresa: Advanced Ideas Studio S.R.L., cu sediul in BUCURESTI, sector 2, str. Sperantei nr. 21.

14.10. Responsabilul cu protectia datelor. 

Pentru orice intrebare privind prezenta nota de informare si orice aspect in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal ale participantilor, acestia sunt rugati sa se adreseze Organizatorului, catre Responsabilul cu Protectia Datelor din cadrul Organizatorului, ale carui date de contact dpo@ideologiq.com. Datele personale sunt prelucrate in scopul desfăşurării Campaniei, validării, atribuirii premiilor, anunţării publice a participanţilor castigatori, precum si indeplinirii obligatiilor legale care incumba Organizatorului in materie fiscala cu privire la prezenta Campanie (de exemplu, obligaţia impusa de catre Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal al României, de completare a Declaraţiei nr. 205 - Declaraţie informativa privind impozitul retinut pe veniturile cu regim de reţinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa in Ordinul MFP nr. 2017/2005, publicat in Monitorul Oficial nr. 56/2006), precum si in materia arhivarii. 

14.11. Pentru mai multe detalii referitoare la datele personale prelucrate, modul si scopul in care acestea sunt utilizate de Organizator accesati adresa www.alegcastrolgtx.ro.

SECTIUNEA 15. LIMITAREA RASPUNDERII 

15.1. Organizatorii Campaniei promotionale nu vor avea nicio raspundere si nu vor putea fi implicati in niciun litigiu legat de detinerea sau de proprietatea asupra produselor achiziționate cat si in ceea ce priveste eventualele cheltuieli suplimentare suportate de catre Participant in legatura cu aceasta campanie, exceptie facand cele prevazute de Ordonantei Guvernului nr. 99/ 2000. In eventualitatea unei dispute asupra validitatii unei inscrieri in cadrul acestei campanii, decizia Organizatorului este definitiva. Eventualele contestatii vor fi luate in considerare pana la data de 30 noiembrie 2024 inclusiv. Orice contestatii sosite dupa aceasta data nu vor fi luate in considerare. 

15.2. Organizatorul Campaniei nu isi asuma raspunderea pentru, incluzand dar fara a se limita la, urmatoarele cazuri: 

15.2.1 Inregistrarile in campanie efectuate in afara perioadei promotiei, respectiv receptionate inainte de data de 17 iulie 2024, ora 00:00, sau dupa data de 15 octombrie 2024 ora 23:59:59; 

15.2.2 Mesajele de raspuns trimise de Organizator, dar care nu au fost primite de catre participanti din motive tehnice sau independente de vointa Organizatorului;       

15.2.3 Pierderile/ intarzierile sau intreruperile neanuntate ale serviciului de internet sau mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila (Vodafone, Orange, Telekom sau Digi) sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului; 

15.2.4 Pierderile sau intarzierile inscrierilor (de exemplu, dar fara a se limita la defectiuni tehnice independente de vointa Organizatorului); Pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de furnizorul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie; Mesajele pe WatsApp trimise la alt numar de telefon decat +40 745 773 644, inscrierea online pe un alt site decat https://alegcastrolgtx.ro

15.2.5 Trimiterea documentelor necesare validarii, la o altă adresă de e-mail decat cele comunicate de catre Agentie; 

15.2.6 Formularele de inscriere sunt incomplete, inexacte sau incorecte; 

15.2.7 Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi bon fiscal sau factura care a stat la baza alocarii unui premiu; In aceste cazuri va fi validat castigator acel Participant care face dovada cumulativa ca: 

 - detine si preda Organizatorului bonul fiscal sau factura care a stat la baza alocarii premiului și care atesta achizitionarea produsului;

 - este titularul/utilizatorul numarului de telefon folosit/declarat pentru inregistrarea in Campanie sau are/a obtinut acordul titularului numarului de telefon pentru utilizarea acestuia/inscrierea in Campanie.

15.2.8 Existenta in stocurile magazinelor a produselor participante la campanie; 

15.2.9 Intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale furnizorului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens sau defectiuni tenhice ale operatorului de telefonie mobila; 

15.2.10 Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada campaniei promotionale produse neparticipante in campanie. 

15.2.11 Imposibilitatea unui castigator de a intra in posesia premiului dorit sau situatiile in care anumite persoane inscrise in concurs sunt in incapacitate de a participa partial sau integral, la competitie, daca aceasta incapacitate se datoreaza unor circumstante aflate in afara controlului pe care Organizatorul il poate in mod rezonabil exercita (de exemplu, inclusiv dar fara a fi limitate la : 

 (i) informatii eronate, incomplete, transmise cu intreruperi, transmise cu intarziere sau deformate in orice alt mod, in urma actiunilor utilizatorilor paginii web, a functionarii echipamentelor de calcul ale acestora, aplicatiilor acestora sau altor echipamente tehnice ale acestora folosite in derularea competitiei; 

 (ii) dificultati tehnice care pot afecta functionarea conexiunilor Internet si/ sau a echipamentelor de calcul si/ sau a aplicatiilor furnizorului de Internet si/ sau functionarea defectuoasa a email-ului, fie in cazul Organizatorului, fie in cazul participantului, cauzata de probleme tehnice si/ sau de trafic intens pe Internet, in general, sau pe pagina web, in special, sau de ambele tipuri de problem; 

 (iii) deteriorari sau defecte cu efect potential asupra echipamentelor de calcul, aplicatiilor si/ sau datelor stocate ale participantilor sau ale unor terti, in urma participarii la competitie; 

 (iv) schimbari de legislatie care sa influenteze derularea si implementarea competitiei - precum deciziile adoptate de autoritatile civile, regimul de razboi, catastrofele naturale si alte evenimente similare - castigurile obtinute in urma competitiei, valoarea acestora, functia acestora, conditiile de acordare a acestora si/sau distribuirea acestora).

15.2.12 Intarzierile in livrarea/ inmanarea premiilor cauzate de intarzieri in prestarea serviciilor de catre furnizorii acestuia sau ai participantilor, de servicii postale, curierat, bancare etc.; 

15.2.13 Blocarea adresei de e-mail a participantului sau alte defectiuni ale altor mecanisme decat ale siteului,erori cauzate de folosirea incorecta a computerului personal de catre participant (intreruperea sursei electrice a computerului, erori date de sistemul de operare instalat pe computer, erori date de virusarea sistemului de operare al computerului, erori date de folosirea cu rea vointa a tehnologiei de catre participant in scopul de a manipula rezultatele concursului).

15.3. Ordinea receptionarii inscrierilor in campanie este reprezentata de data calendaristica si ora (minute, secunde) salvarii acestora in baza de date (a receptionarii acestora), indiferent de data si ora trimiterii mesajelor/inscrierilor. 

15.4. Organizatorul are dreptul de a invalida inscrierile care contin informatii false ori vadit eronate si care nu indeplinesc conditiile de validare. 

15.4.1 De asemenea, Organizatorul nu e raspunzator pentru date gresite sau false de exemplu, dar fara a se limita la date personale sau numere de telefon incomplete pe care Participantii le declara in formularele de participare. Nicio eroare in datele furnizate de catre castigatori, acuratetea datelor de contact nu atrage raspunderea Organizatorului, fiind in responsabilitatea exclusiva a participantilor. Ca atare, acesta nu are nici un fel de obligatie in cazul furnizarii de catre participanti a unor date eronate care au dus la imposibilitatea trimiterii in conditii normale a premiului, la imposibilitatea identificarii unui castigator, imposibilitatea inscrierii in campanie datorita ilizibilitatii datelor furnizate. 

15.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda inscrierile respective vor fi anulate.

15.5.1 Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei. 

15.6. Organizatorul nu va fi responsabil pentru achizitionarea produselor participante la campanie ale caror bonuri fiscale sau facturi contin erori de tiparire/productie. 

15.7. Organizatorul nu va purta niciun fel de raspundere cu privire la standardele de calitate sau ale garanțiilor privind utilizarea produselor achiziționate de Participanți. 

15.8. Totodata, Organizatorul isi rezerva dreptul ca pe durata Campaniei si pana la acordarea premiului, in caz de suspiciuni a unor nereguli si neclaritati in ceea ce priveste indeplinirea conditiilor de participare la Campanie catre Participanti sau de revendicare a premiului, sau in cazul unor abuzuri sau tentative de frauda a acestei Campanii de catre Participanti, sa anuleze in orice moment Campania, sa invalideze Participantii, sa anuleze acordarea premiului si sa ia toate masurile necesare care ar putea afecta imaginea sau costurile Campaniei. In plus, Organizatorul isi rezerva dreptul de a cere Participantilor informatii si documente suplimentare in vederea clarificarii si inlaturarii oricaror suspiciuni de nereguli, abuzuri, tentative de frauda, etc. 

15.9. Agentia si Organizatorul vor colabora in vederea prevenirii si combaterii unor astfel de comportamente, nereguli, abuzuri sau tentative de frauda a Campaniei de catre Participanti.

SECTIUNEA 16. TAXE 

16.1. Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru premiile obtinute de catre castigatori in conformitate cu Codul Fiscal in vigoare. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. 

16.2. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei cu am fi dar fara a se limita la: contravaloarea accesului la Internet pentru completarea formularului de inscriere, alte cheltuieli cum ar fi tarifele normale stabilite de Posta Romana in cazul solicitarii scrise a Regulamentului sau trimiterii documentelor necesare validarii la o alta adresa comunicata de catre Organizator in plus față de adresa de e-mail, sau cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea inscrierii in campanie sau solicitarii Regulamentului de desfasurare a Campaniei. 

SECTIUNEA 17. ANUNTAREA CÂȘTIGĂTORULUI PREMIULUI 

17.1. Numele si prenumele câștigătorului validat, precum si premiul castigat in cadrul campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, cu modificarile ulterioare. Câștigătorul validat cuprinzand numele, prenumele si premiul castigat va fi publicat pe site-ul https:// alegcastrolgtx.ro in cel mult 15 zile lucratoare de la momentul validarii sale. Site-ul Campaniei va continua sa fie activ pentru o perioada de 60 (saizeci) zile de la data incheierii Campaniei. 

SECTIUNEA 18. INCETAREA/ INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA 

18.1. Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei. Pentru scopul acestui Regulament, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament. 

18.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata, conform art. 1351 Cod civil. Organizatorul, daca invoca forta majora, este obligat sa comunice Participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 10 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora si cu respectarea prevederilor Art. 1.2 de mai sus. 

18.3. In intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forta majora (fara ca enumerarea sa fie limitativa, ci doar utilizata in scop exemplificativ) urmatoarele evenimente: 

 - pierderea bazelor de date care contin codurile promotionale si numerele de identificare unice aferenteinregistrarilor din baza de date;

          - avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si acordare a premiilor;

 - tentative de frauda ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;

 - orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului si care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

18.4. Campania mai poate inceta inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei decizii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice in prealabil o astfel de situatie si cu respectarea prevederilor Art. 1.2 de mai sus. 

SECTIUNEA 19. LITIGII SI FRAUDE 

19.1. In cazul unor litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campanie, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate vor inainta litigiul spre solutionare instantelor judecatoresti competente din Romania. 

19.2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: Societatea Advanced Ideas Studio S.R.L., BUCURESTI, Str. Sperantei nr 21, Sector 2., in atentia „Departamentului de Marketing” pana la data de 30 noiembrie 2024 inclusiv. Dupa aceasta data Organizatorul nu va mai lua in consideratie nici o contestatie. 

19.3. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. 

19.4. In cazul in care sunt identificate persoane care au influentat sau care au facilitat castigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea in instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente. 

SECTIUNEA 20. REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI 

20.1. Prin participarea la aceasta Campanie, Participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. O copie a Regulamentului Oficial al prezentei Campanii va fi disponibila in mod gratuit oricarui solicitant conform art. 20.2. 

20.2. Regulamentul Campaniei va fi disponibil pe site-ul Campaniei promotionale https://alegcastrolgtx.ro, prin e-mail în urma unei solicitări de la validare@castrolwin.com, sau poate fi obtinut prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. din acest Regulament Oficial. 

20.3. Prezentul Regulament a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, cu modificarile ulterioare ale acesteia.

Editat și autentificat la Societatea Profesională Notarială „…………..” într-un singur exemplar original care rămâne în arhiva biroului notarial și 3 (trei) duplicate, din care 1 (un) exemplar rămâne în arhiva biroului notarial și 2 (două) exemplare s-au eliberat părții. 

Organizator: CASTROL LUBRICANTS RO S.R.L S.R.L. 

Prin: ADVANCED IDEAS STUDIO S.R.L.

Anexa 1

SPECIFICATII TEHNICE MARELE PREMIU
Autoturism MARCA DACIA DACIA NOUL DUSTER

Descrierea vehiculului:

Versiune: DACIA NOUL DUSTER TCe 130 4X4
Motor: TCe 130 4X4
Cilindree (cm3): 1199
Carburant: Benzina
Tip cutie de viteze: Manuala

Optiuni si accesorii: Tapiterie Tapiterie interioara specifica "Extreme", Roti Jante aliaj semidiamantate 17'', design Tergan, Culoare LICHEN KAKI.

Echipament vehicul configurat: Design Sistem de iluminare de tip LED pentru lumini de rulare pe timp de zi, Tapiterie interioara specifica "Extreme" Jante aliaj 17", Design Tergan, semi-diamantat, Carcase oglinzi de culoare Copper Brown, Semnalizatoare laterale, Bare de pavilion modulare, Geamuri spate si luneta cu tenta de culoare inchisa, Multimedia Media Display: sistem multimedia intuitiv cu ecran de 10”.

Confort: Geamuri electrice spate, Geamuri electrice fata cu impuls, Bancheta spate rabatabila 40/60, Scaun sofer cu reglaj pe inaltime si lombar 3 tetiere pentru locurile din spate, Cotiera centrala cu spatiu de depozitare.

Siguranta: Centuri de siguranta fata fixe, Martor necuplare / decuplare centuri siguranta pentru toate cele 5 locuri, Sistem de monitorizare a atenției șoferului, Sistem de prindere ISOFIX pentru locurile laterale spate, Asistenta la parcarea cu spatele (senzori acustici), Asistenta la mentinerea benzii de rulare, Sistem de monitorizare presiune pneuri, Proiectoare ceata, Apel de urgenta 112, Camera video pentru asistenta la parcarea cu spatele, Airbag-uri laterale de tip cortina pentru pasagerii spate, ABS, Cruise Control, Frânare de urgență automată cu detectare a pietonilor și cicliștilor, Asistare la franarea de urgenta, Airbag-uri frontale si laterale (cap si torace) pentru sofer si pasager fata, 3 centuri de siguranta spate, cu prindere in 3 puncte. 

Post conducere: Aer conditionat automat cu reglare monozona, Card acces maini libere Buton si functie ECO MODE, Luneta spate incalzita, Faruri cu aprindere automata si senzor de ploaie, Volan imbracat in piele sintetica, Volan reglabil pe inaltime si adancime, Oglinzi retrovizoare electrice, dejivrante si rabatabile, Frana de parcare manuala, Priza accesorii ( USB locuri spate), GSI (indicator de schimbare optima a treptelor de viteza – cutii manuale), Inchidere centralizata

Detalii tehnice:

 - Capacitate rezervor carburant: 50 (4x2) /55 (4X4) 
 - Performante Viteza maxima (km/h): 180
- Transmisie Tip transmisie: 4X4
- Arhitectura caroserie Numar de usi: 5
- Jante si pneuri Dimensiune pneuri fata/spate: 215/65 R17
- Mase (kg) Masa proprie (min-max): 1304/1346 (4x2); 1390/1436 (4x4); Sarcina utila (min-max): 397 Total maxim autorizat (MMAC): 1895 Masa maxima remorcabila fara franare: 685 (4x2) / 730 (4x4) Masa maxima remorcabila cu franare: 1500 Masa totala rulanta (MTR): 3300 (4x2) / 3395 (4x4)
- Motorizare Cilindree (cm3): 1199 Numar cilindri: 3 Numar supape: 12 Putere maxima (kW / CP): 96 kW Cuplu maxim (Nm): 230
- Carburant: Benzina NEDC=0 / WLTP =1: 1
- Tip omologare: WLTP
- Dimensiuni (mm) Ampatament: 2658 Garda la sol (min): 217 Inaltime: 1661 Latime (totala / cu retrovizoare): 1813 / 2069 Lungime: 4343
- Tip cutie de viteze Numar de rapoarte: 6 Tip cutie de viteze: Manuala

Alte caracteristici tehnice: Nivel sonor al vehiculului in miscare: 68 Consum (l/100km), emisii (g/km) / serie caroserie WLTP consum ciclu 'MEDIUM': 5.3 WLTP emisii CO2 ' LOW': 157 WLTP consum ciclu 'LOW': 6.9 WLTP consum ciclu 'HIGH': 5.3 WLTP emisii CO2 mixt: 136 WLTP consum ciclu 'EXTRA HIGH': 6.8 WLTP emisii CO2 ' MEDIUM': 120 WLTP emisii CO2 'HIGH': 119 WLTP emisii CO2 'EXTRA HIGH ': 153 WLTP consum ciclu mixt (l/100km): 6.0 Tip mina Numar locuri: 5 TVV: DJFPG4MW6WB22M500B